Slapp dag till max!

Heej allihopa =D lagom rolig uppdatering va? Ja men som ni vet avskyr jag bildlösa inlägg.. men har inte så mkt val nu innan bilderna är på plats. Först ska jag ha ur dem ur datorn sen till grannens för att sedan kopiera alla till mammas dator också! Sen kan jag börja ladda upp nya bilder på bloggen igen ;)

Hörde skvaller om att grannens son börjar jobba på måndag så tänkte passa på då!

Idag har vi bara slappat hela långa dagen. Varit jätteskönt att verkligen vila. Det behövde jag även om veckan varit lugn!

Ska börja tvätta upp brorsans alla saker mestadels skor skulle jag tippa på inför hans flytt! Sedan hjälpa honom att småpacka :) Sen blir det flytt hela helgen med ett undantag för kalas. Maxxen fyller fyra =) Stora killen!


Här är Max och lukas den 6 oktober.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback