Industriområde utan bil rekommenderas EJ!

Just nu får bloggen vila lite är klar med första kursen i mitten på november. Och tills dess har jag en del att göra.

Men lite dagsuppdatering kan vi väl ändå bjuda på ;) Var först på Toysr'us! Och att hitta dit då man åker kommunalt gör jag aldrig om igen! USCHA fick gå i kanske en kvart? Mysigt hade i allafall lilleman som sov så sött i vagnen och värmen haha!

Där köpte vi en gunga till Milo - försenad doppresent :) De höll oss även sällis dära! Sedan gick vi vidare till elgiganten (där lukas pappa jobbar) så vi snacka lite skit, hörde lite bortförklaringar som jag mer "mmmma" bort.. orkar faktiskt inte höra på dem! Även om de var "bra" bortföklaring så behövs dem inte, han har inte haft tid thats it. Så mycket fattar jag också..

Lämnade in min dator vilket gick på 500kr. KUL!!! haha men tyckte faktiskt jag kom billigt undan ändå :) Även om jag hoppats på att de kunnat gjort de gratis (A) skulle ENBART ominstallera XP..

Hur som helst blev IKEA också där jag köpte madrass, lakan och de små glasen som jag inte köpte förra gången :)

Nu utan att ha lämnat in en uppgift (skickade ett mail om att den blir försenad då jag sätt fel på datumet + uppgiften!) blir det till att sova. Är så trött att jag svimmar snart!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback