För alla avskyr vi försäkringskassan

Å ännu en gång krånglar dem! Menar när ska det egentligen gå rätt? Nu får jag inget underhållsstöd eller bostadsbidrag för att N kommer bo med oss på pappret..... vi måste bevisa (hur kunde hon inte svara på!!) att nadim bor hemma. Så imorgon blir det till att ringa huge för att fråga om Nadims mamma kan stå på kontraktet med mig istället då hon kan uppvisa ett annat boendekontrakt. Och då får jag både underhållsstöd samt bostadsbidrag.

MEN det blir väl ett projekt det också! Hoppas dem godkänner det bara :) Isåfall är det bara att skriva in mig på kontraktet så är det sedan klart.

Nu ska jag se hur det går för mamma och Lukas med maten.. han matvägrar då ja ger honom så skulle testa hur han var med mamma :) gick inte förut men det var också någon månad sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback