Höstmys med minusgrader

Jag skriver som en kratta! Kanske är det vädret? Mina fingrar är i ofs frysta typ!

Vi gjorde inget mer än var nere på bvc idag =) Lämnade lite papper från Tuben och tog med oss AD-droppar hem. Bokade tid nästa vecka för lite prat om mat osv :) Idag åt Lukas först efter 8 timmar (runt fyra tiden) och det var mjölkersättning på flaska. Tror kanske 50ml? Han måste ju vara jättehungrig? Knäppa bebis!

Lär väl få i honom lite när han vaknar nu igen hoppas jag på :) Annars lär nattningen vara hemsk! Tycker så himla synd om min pluttis men jag måste tänka att det är trotsgråt och inget annat!


Sökte på "Höst" på google och fick upp denna bild! Måste ju visa något ;)


Imorgon ska vi fixa iordning lite här hemma. Ska byta rum till brorsans gamla så det är en del saker som måste flyttas. Det blir nog att lämna in Lukas till grannen om hon har tid då annars kommer det inte att gå!

Andra saker jag har att göra är plugga, måla, fixa fotona (3 mappar kvar nu YEEY)! Å just det, Ikea också! Ett körkort skulle sitta fint nu alltså ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback