Tolv timmar senare

...så tar Lukas FLASKAN! Japp ni hörde. Min pluttis tog flaskan efter mycket om och men. Hela 80ml åt han! Efter någon timma åt han 50 till och så 50 nu vid nattningen. Den tog förresten bara 20min också. Helt utan amning! Så idag har jag varit helt amningsfri från klockan 9 imorse. Det kallar jag framsteg.

Och det är inte dem ända nyheterna idag heller! Berättade ju att det spruckit? Nu ser jag det såklart inte längre haha men var faktiskt inte jag som såg det först denna gång utan min BVC-tant! Så jag var inte blind idag i af (A) Imorgon bör jag ju se desto mer, kanske har även tanden kommit upp då?

Ett till framsteg är att han verkligen säger MAMMA nu. Eller de låter mer "moamma" men gulligt är det och jag är superglad. Det pirrar till i HELA kroppen så fort han tjuter ur det =D

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna Jonasson

ja denna komun är lite knäpp.... fick reda på de förra måndagen och de är 5 månader tills hon ska börja så de kan vara så att hon kanske får en plats här, men rektorn kunde inte lova något...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback