Upp med tuppen!

Det står saker EXTREMT överallt! Och till råga på att mycke saker ska bort imorgon så kommer det ändå några saker hit.. ja mormor har flyttat och lämnat kvar saker som mamma lånar typ! Men vi hittar väl nya platser I guess..

Imorgon ska vi upp halv 8, typ! Flyttstädarna kommer vid 8 så vi måste åka dit för att öppna samt visa vad som egentligen ska göras. Och på detta så somna inte min plutt förän halv TOLV ikväll kanske? Funderar på att ta gamla bilstolen som fortfarande passar så att jag kan bära in och ut honom ur bilen utan att väcka honom. Men jag får se hur pigg han är imorgon helt enkelt =)

Jag borde sova.. fast har någon viss ångest med att jag INTE är klart med skolarbetena ännu. Men jag behöver hjälp för jag fattar inte =P eller jo om jag får göra på mitt sätt men de står att jag ska göra på ett annat. Jaja nog om det =) Kul med lite press ändå! Även fast det är dålig tajming med flytt =P

Tillbaka till sängen =)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mattias

flyttstädare? vart ska ni flytta?

:)

Postat av: Adams mamma

hihi det blir trevligt att träffa er då :D

Jag ska inte ha Adam på dagis längre, jag ska ta ut vårdbidrag istället och plugga lite tänkte jag.. Får se om jag får vårdbidrag när jag har tagit så många kurser bara, har läst alla miljoner regler för huddingekommun nu haha så jag hoppas att det ska gå utan att jag blir återbetalningsskylldig senare :) Då kan vi ses mer sen :D

2009-10-17 @ 16:49:34
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback