Vår nya lägenhet

Jag har länge nu funderat kring färgsättningen och kommit fram till följande.

Hall - Här vare grått! Kommer ha skoställ + krokar för upphägning. Enkelt och prydligt :) Har en klädkammare precis brevid där allt kommer hängas som inte används för tillfället. I hallen kommer det även stå en supersnygg mellanbrun (trä)byrå från mammas ungdom där min läckra ROSA telefon med lurv ska ha sin plats =)

Toalett - Än inte bestämt mig helt! Men det lutar åt RÖTT :) Vill ha så mysigt som möjligt. Och slänga in någon läcker stor grön växt!


Bild:
IKEA

Kök - Har för mig att det var väldigt ljust. Här blir färgklicken TURKOS. Älskar färgen och hade den som tanke i vardagsrummet. Men efter att jag hittat superfina turkosa glas får denna färg hamna i köket istället :) Tillsammans med mina underbara mörkbruna tallrikar.




Bild: La redoute


Vardagsrum - Där minns jag knappt tapeterna men hade dock en svart fondvägg med silvriga detaljer. Därför har jag bestämt mig för grå soffa och LILA detaljer. Hittat en superfin ryamatta från ellos i färgen "plommon" som står långt upp på julklappsönskelistan =)


Bild: Ellos


Lukas sovrum - Blått och grönt! haha jag är väl en sucker för "kill" färger. Massa bilar ska upp på väggarna också =) Skulle väl inreda mitt rum likadant om jag fortfarande var liten ;)


Bild: Privat, matta från IKEA


Mitt sovrum - NADA idé! Lär väl inte bry mig så mkt heller haha =P vi får se där slänger jag in sängen sålänge så bestämmer jag mig efterhand :) Men jag har ett superfint lappöverkast som min pappa sytt till mig i blått och guld. Så något sånt lär det bli :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback