Annorlunda sovmorgon

Idag vaknade jag halv åtta utav en skrikande bebis. Lagom skraj jag var då jag slängde mig upp för att se om han ramlat ner ifrån sängen. Men som tur var så skrek han utav någon annan okänd anledning. Lite tröst och mat och lek senare så slockna vi om redan kvart över åtta!

Vid tio var det uppgång så idag är jag något utvilad i af! Har precis ätit lite lunch och fuskat - jag drack cola! Och det är inte fredag efter klockan 19 än.. men men så det kan gå ;)

Om ett par timmar ska vi åka iväg till öppna förskolan i kärrtorp :) Dem har för unga föräldrar idag så ska kika in om det möjligtvist är några där idag kanske? Hoppas!
Men nu måste jag kila innan Lukas blir totalt uttråkad! Kramisar 






Kommentarer
Postat av: sofia

mohahahaha sötnos jag kommer vara tyst som en mus bara för att du är så nyfiken (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback