Heldag med två favoriter!

Idag har vi varit med Matilda och lilla Max! Vi besökte först en park så Max fick göra av med energi och snacka om att dessa små liven har MYCKET energi! Var totalt död efter att ha lekt med honom i kanske 5-10min?
Efter parken struttsa vi runt i Farsta centrum ett par timmar också =)) Det har varit en riktig mysig dag ska ni veta! Men det är det alltid med dessa filurer så överaskad blev jag inte ;)

Imorgon ska jag och lilleman besöka ett dagis ska bli jätte kul och framförallt intressant och se hur dem pratar till än som förälder =) Och eftersom att vi kanske flyttar så måste jag nu kolla runt på dagis i Huddinge också! Mycket det hära =P

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Det är bara du och lilleman som flyttar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback