Jag vill också vara superkär, dumma höstmys!

Satt och läste igenom lite från bloggen år 07 och 08 då jag leta bilder på gamla mig! Var av man kan läsa allt om början till mitt å E;s förhållande ända till slutet plus breaket och ja ALLT helt enkelt. Varpå jag möts utav detta;

8/9-07
Älskar dig mer. Puss

9/9-07 (natten mellan 8-9)
Jag älskar dig mest av allt. Snälla ge mig en chans. Jag måste få träffa prata med dig.

9/9-07 (natten mellan 8-9)
Bara jag får vara med dig en stund. Du betyder allt för mig.

9/9-07 (kväll)
Älskar dig mest av allt:)puss

10/9-07 
Saknar dig älskling:( ring mig sen. Puss

11/9-07
Älskar dig.

12/9-07
Möö:) vi ses ju imorgon :D saknar dig också.. Men det var väl ingen nyhet :P puss

Detta är alltså SMS som jag har fått utav E bara någon vecka innan första krashen kom. Vi var ett sött par måste jag säga! Men man längtar lagom tills man känner såhär stark kärlek igen måste jag faktiskt erkänna.

Å vad jag vill vara kär! Bara klicka sådär SUPER igen. Det var kärlek vid första ögonkastet. Men jag väntar, flitigt. Tänker inte gå och vara kär på låtsas igen. Jag vill känna riktig kärlek :) På mitt sätt!

Kommentarer
Postat av: eleonor

ja visst är de dundersöta? :) hihi ja nästa vecka får de komma dit lite folk så då får vi åka förbi :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback