Nu är vi hemma!

Nu är vi hemma igen =) Nadim kom hem från jobbet runt 8 tiden ikväll så blev något senare än planerat. Pluttis ligger och sussar sen en halvtimma tillbaka så jag har hunnit att packa upp. Japp blir till att packa numera då man ska iväg haha!

Ser ni att han är svullen där precis under ögonen?! I ofs kanske han var trött men de är ofta han har så! Måste nog ta å ringa BM.


På tisdag färgar jag håret brunt. Men visst måste jag tona det rött först för att slippa bli grönhårig, eller minns jag helt fel? Var ändå 2007 som jag gjorde det sist! Då var det Hanna som färga så hon gör det denna gång också för henne litar jag på att de blir fint =D

Kommentarer
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

ang hårfärg; du kan välja en lite rödare brun färg, då slipper du de gröna nyanserna..



Svar tillbaka;)

Jaaa.. alltså det är så skumt det där, att han inte berättat. Jag skulle bli skitsur om min kille undanhöll en sån sak!!! men det är ju jätteskönt att du har hans fina släkt, undrar bara hur N kunde bli sån?

Ville han inte att du skulle behålla Lucas eller hur var det? Var han inte redo att bli pappa?



jag förstå att man inte kan vara redo men det jag inte förstår är hur man kan förneka sitt barn. Nu är han ju lixom här för att stanna och han verkar ju vara världens finaste lukas så jag fattar ingenting!

Tycker du är duktig som kämpar på med deras relation fast du inte verkar få någon direkt respons.. :)

Postat av: Therese

åka du till farsta idag?

vill oxå färga håret brunt men vet inte om ja vågar!

va på bvc idag hon tjatade om kärrtorp hehehehe

2009-09-28 @ 14:47:37
URL: http://tesselita.blogg.se/?tmp=14165104

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback