Sämre dagar

Jag har skrivit en massa utkast och inte publicerat nu! Vill blogga men vet inte om vad. Har bara lust att skriva av mig om allt möjligt men de är så mycket jag inte vill publicera i bloggen också!

Såg i af att mina pengar kommit in nu så imorgon blir det jack-shopping :) Blir till att åka till Farsta redan vid tio. Lisette pinsette följer med mig också! Ska egentligen till Kärrtorp på unga föräldrar träff efter det, men det får vi se om vi orkar. Både Therese och Ruby ställde in och sist jag var där så var det himla tomt haha =P
Dagen har inte gått åt till något vettigt tyvärr. Skulle fixa tvätten vilket bara blev halv-färdigt. Skulle sedan dammsuga lite, inte gjort. Skulle åkt till Tyresö men med en trött liten bebis hade jag ingen lust till det heller.. Däremot tog vi en promenix med Jessipess till parken för att gunga. Det var poppis i af :)

Men nu blir det nog sängen och nya friska tag imorgon! Lite utflykter åtminstonde :) Så man blir på bättre humör! Dagen har varit väldigt seg nämligen!

Kommentarer
Postat av: viccan

ne just nu bor jag inneboende hos en kompis. har inte sån bra kontakt med min familj bara min mamma som jag pratar med ibland...hans familj e underbar han föräldrar och systrar vill absolut träffa bebisen och det känns bra eftersom jag inte har nån direkt släkt

Postat av: Emelie

tack så mycket :D

2009-09-17 @ 22:30:20
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback