Dagarna går dubbelt upp

Idag gick vi inte upp förän klockan ETT. Var jätteskönt men nu får det bli lite tidigare mornar! Jobbigt att vakna så har halva dagen gått =P Så imorgon kliver jag upp då lilleman vaknar första gången så får han sova sin nap själv på förmiddagen.

TIPS: På hemköp (om ni kollar dess reklamblad, finns att hämta i butik annars) så har dem 40kr rabatt vid köp utav två paket libero blöjor!


Efter vår nap där så gick vi prommis med Fia till Hemköp. Sedan träffade vi Ninninor + Jessipess och på kvällen kom även Fredrik och hälsade på =) Var jätte trevligt!

Lukas käka spaggethi också idag. Min som jag hade skurit så fint i bitar till honom total ratade han. Han ville nämligen ha morbrors långa spagetthi men han tugga på med sitt tandkött så fint så det gick super ändå =) Denna gång blev han inte heller hel kladdig ;) haha men det sysselsatte honom åtminstonde tills
jag ätit upp!




 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Nemen pasta jisses!

Klart man vill käka den som morbror, man är ju cooling heja Lukas!

Jisses vad han växer kan knappt tro att det är sant.. Stora killen!

Saknar er massor <3<3<3

Postat av: Anonym

På coop säljer dom libero för 95 kr paketet vid köp av två istället för 125 kr paketet =)

2009-09-02 @ 08:21:14
Postat av: Adams mamma

Ja det gör vi gärna :D

Vilken tid har du tänkt vara där? <3

2009-09-02 @ 09:01:10
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Jo kasnke de, vi måste bli friska först :P hihi :D Josefin är bättre, jag är på gång, men fortfarande hostig och snorig. Hihi okej :) Funderar med på att köpa en ordentlig jacka till mig själv :) skulle vilja ha en tjocka fjällräven som jag kallar typ turkjacka :P hahaha.. skulle vara skönt att ha en sådan till vinten när Josefin leker ute :P men vi får se vad de blir för jacka :P

2009-09-02 @ 09:08:09
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma ensamstående mamma

Vilka underbara ögonfransar lille man har. Helt otroliga !!!

2009-09-03 @ 02:03:30
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback