Riktig livlig dag

VILKEN MYSIG DAG! Eller nja.. den hade kunnat varit bättre. Tror min lilla kille vaknat på helt fel sida idag. Eller så ville han bara vara väldigt snål på leenden och skratt! Det kan även vara tänderna. Rättare sagt, jag hoppas att det är tänderna! Annars så börjar han nog bli sjuk eller något för så som han har varit idag har jag aldrig sätt honom.

Men lite mysigt har vi haft då han ville kramas extremt hela tiden. Å så har vi varit en sväng hemma hos Fredrik också =)

Min prins för två dagar sedan. Sju mån och fem dagar!

Imorgon ska vi träffa Matilda med Maxxen =) Ska bli superkul! Vi har en MASSA skvaller att ta igen ;) hihi

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Sv, Enligt amerikanska källor så är han död. Men det går inte att få fram det någonstans så jag börjar tvivla på att han faktiskt är död :O



Åh lilleman! Vad du är fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback