At the moment

Sitter jag "pyjamas" med asmysiga sockor till och viker tvätt! Var väl egentligen meningen att detta skulle skett ikväll men söt Tildus ville ses så vi for dit en sväng innan hemgång ;)

Imorgon blir det jobb 3 timmar SWEET! Efter det så ska jag kolla, inte köpa lite i stan :) Vill inte ens kolla in mitt konto nämnde jag förr att FK bråkar igen?

Anyway Lukas traskar på bra nu! Har videos på kameran från då han började gå SÅ söt haha men den är självklart hos Lizzan fortfarande. Det pinsamma i denna situation är att jag träffar Lizzan nästan varje dag .. :/

Nåja tillba till min tvätt så att jag kommer i säng någongång igår blev det inte allt för mkt till att sova.

Tjingeling =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback