Damn it!

Plask i plask.. WOOW va händer tänker min sovande hjärna? Små öppnar ögonen och ser hur Lukas BADAR min telefon. Tar tag i telefonen plockar isär och lägger på "tork" vänder mig om och ser hur Lukas tagit tag i glaset med handen och hur det sedan glider hur fingrarna. Nu var jag dock tvungen att slänga mig upp och få upp honom i sängen så att han inte kliver i allt glas.

Men Godmorgon folket inte sant? haha

Har spenderat dagen i farsta och kikat på telefon. Blää jag vill ha en sony ericsson vivas MEN 5000 för en telefon? Kan jag ju likagärna stänga in mig hemma med en ny tv istället. Så nej blev inget köp, lever på mammas gamla sålänge. Får eventuellt ut lite på hemförsäkringen så ska jag kika efter en billig skit lur istället! =)

Något tips? jag vill kunna lyssna på musik så minneskortsplats är ett MÅSTE samt att man kan koppla till dator via usb :))

Om en timma blir det jobbet, vi brukar ha kul men såhär i förväg tar det emot att åka ska jag säga. Vill vill VILL stanna hemma och mysa med liten hela kvällen. Men hyra, försäkringar och annat tjaffs betalar sig tråkigt nog inte själva så!

Ha en dunder trevlig kväll grabbar och flickor! =)

Kommentarer
Postat av: Emmie

OH MY, vilket sätt att vakna på!



Din lillkille är nästan exakt jämngammal med min som är född 22/1-09, så jag känner igen mig i så mycket du skriver!



Du har en helt underbar blogg, hit kommer jag gärna tillbaka! ♥

Postat av: Kathy

Sony ericsson W995 är grym, dock vet jag inte vad den kostar idag. Sen finns även W715 som också ska va bra, men W995 är snäppet vassare. De telefornerna är prisvärda för att inte kosta 5000kr. De bägge är walkman telefoner med minneskort. W995 har dessutom 8.1 megapixlar, grym kamera..men inte lika bra som Satio, men de fattar man väl haha :), jag gillar faktist sony ericsson bäst av alla telefoner. Har just nu en rosa samsung SGH-F480i men den e så slö och usel kamera för att vara en 5megapixel men det som är bra är att man kan lyssna på musik upp till 8GB och den har bra "pluggin" lurar som jag tycker är bekvämast!



Nu fick du lite tips från mig iallafall :)

2010-04-10 @ 18:33:57
URL: http://kaaathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback