Gå gå och GÅ men de är nice =)

Dagen började med en aspigg Lukas och då hade vi somnat samtidigt igårkväll, vad hände? Nåja upp göra välling byta blöja etc sen fick han leka själv medens jag låg utslagen i soffan. Efter ett par timmar blire lite gnäll sen upp i sängen och ta en sovstund, NICE!

Kom iväg till körskolan och fick mina sista tider om TVÅ veckor. Japp fullbokat och Lukas har varit sjuk. Tar tid att ta körkort när man har barn märker jag. Nåja blev en trip till vasaparken. Apkallt. Begav oss istället till BK, älskade BK. Jag kommer ju sörja när jag måste ta säga tack å hej till jobbet och gå vidare? Får hoppas att hela underbara ligan hinner sluta INNAN jag är klar med plugget?

Nåja hem till mig plocka ihop saker samt fixa med lite hyllor (som förövrigt sitter snett,oops?) över till Matildus sen promenera till Mcdonalds!

Goosh vad vi har GÅTT idag? Men det är nice, apskönt med lite vardagsmotion för oss som inte tränar (A)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback