Men galet

Nu har vi gått igenom en till helg! WIHO =D Har haft det underbart med mina pinglor ;)

Började en fredag med barnfri Tildus, hem till mig hämta lite saker osv. Fortsatte hos lizzan med lite skvaller sussa Lilleman å så iväg till jobbet! Somna runt 6 tiden och väcks med ett samtal utav Lissus så iväg och hämta Lukas. Ja lagom trött var man ;) hihi sen vare mys hela långa dagen för att sedan natta pluttis igen, fixa sig å dra hem till Lissus igen. SEN var de PARTY. Och denna gång kom vi hela långa vägen till grodan, in på grodan. Lyckades nästan få mig utslängd(?) inte mitt fel att jag inte gått i klackar och supit på två år. Vilket vakten höll med om så jag fick stanna kvar ;)

Hade superkul å dansa gärnet sen hem igen lagom till klockan 6. Väcktes utav Lukas vid elva men han var trött så vi sov vidare till klockan två. Det GILLAS =)

Imorgon ska vi mysa ännu mera å så kanske vi svängen förbi Tuben. Sen blir det körskola 15.40 också! Å ja vi borde åka hem men då måste jag åka och storhandla innan. Slängde allt i kylen nämligen så det ekar. Finns chokladsås i ofs ;)

HURSOM! på onsdag kommer Jossan hem. Min jossan! Det gillas till max =)

PS: Kameran är hos Lizzan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback