Dagen med stort D

Jag är sååå trött och.. kissnödig. Kul när man är i stugan och toaletten ligger ja inte i detta hus i af. Imorgon är det i af dagen med stort D. Nämligen dag 1 på inskolningen. I ofs är det typ info-möte. Så känns inte så mycket "på riktigt" haha

Jag ska också göra sista momentät på körskolan :) Började lite på det i MAJ? haha var det verkligen så längesen jag körde. Jaja går nog bra =) Backa kan jag ju så bara parkera jag behöver lära mig :P Men det kan jag typ har väl missat en parkering utav kanske tio som jag gjort. Det tycker i af jag är godkänt, eller? (A)

Men nej sötnosar. God natt :) Ni signar jag ut!





Kommentarer
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Lycka till med både inskolning och körning :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback