Färg på overall?

Har nästan bestämt mig för att det får bli en MOLO overall iår! Kan dock inte bestämma mig för vilken färg, svart grön eller blå? Förra året hade han ju en blå.. hade önskat en grön i år. Men hade velat har något ljusare. Å så den svarta, visst är den läcker? Men är det praktiskt med svart? Tänkte i mörkret..



Sen vet jag inte heller om man ska välja den för barn 86+ eller barn 56 - 86? Den andra overallen har sånna där band nere vid bensluten samt att reflexerna verkar vara fler eller så är bara bilderna otydliga?.. Fodret etc är i af desamma. Kolla gärna
www.babyshop.se och HJÄLP! =D





Kommentarer
Postat av: ruby o milo o magen

ta den svarta! då kan man ju ha alla olika mössor:D nu när de är så små är man ju nära de hela tiden ändå så det gör ju inget om overallen är mörk. Sen babyoverallens reflexer är samma . det är bara otydliga bilder sa hon ja pratade med på babyshop då ja tänkte samma o gummiband kan du sätta dit själv å spara 200 kr :p mer praktiskt med två dragkedjor tror jag:P

2010-08-06 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback