Hemnes (IKEA)

Ja nu har äntligen huddinge kommun fått Ikea katalogen! I ofs har jag redan sätt de flesta nyheterna live då jag var på Ikea för knappt en vecka sedan. Men alltid lika kul att kika runt ändå =) Något jag verkligen har fastnat för och som kommer införskaffas under hösten är nya hemnes serien till vardagsrummet.

Jag har alltid älskat hemnes och nu har de äntligen släppt en serie med vitbetsat eller laserat? det är i af inte blankt men man ser trät igenom vilket jag verkligen älskar!





Första som ska införskaffas är Soffbord och tvbänk. Därefter så kommer jag köpa avlastningsbordet och sedan avsluta med vitrinskåpet :) Men eftersom att jag har lite pengar som Mamma ska ha efter alla körlektioner så ligger inköpslistan på lite lägre prio. Jag avskyr att ha skulder och inte känna kontroll utöver min egen ekonomi.

De stora vitrinskåpet är självfallet de ultimata men mitt vardagsrum är litet så därför kikade jag även på det andra. Har dock funderingar på att sätta upp en hylla som här under, sätta i lite spottar och ställa in mina samlingsglas där?

Priserna för dessa skönheter
Soffbord 1295:-
Tv-bänk 1495:-
Avlastningsbort 1695:-
Vitrinskåp 2995 o 1995:-
Hylla 995:-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback