Inskolning dag 3.


Snygg Lukas @ stugan i min gamla regnjacka. Han lekte med vattenslangen nämligen!


Igår gick det ja alltså Lukas leker det gör han men han kikar fortfarande så att jag är där och inte smiter haha =P Idag gick det däremot mycket bättre :) Han gick i af ut och lekte på gården utan mig i en halvtimma kanske? Men gud så jag saknade honom. Kändes jätte konstigt att han gick utan mig haha.

Undra vem som bör skolas in egentligen?

På måndag ska vi börja vinka också! Så jag lämnar Lukas sen vinkar jag och går. Är borta en kvart och kommer tillbaka. Ska bli spännande och se hur han reagerar då.

ATM käkar jag godis efter lunchen, Lukas sover. Jag ska väl plocka lite här hemma snart för att packa ihop så vi kan bege oss till Mami. Skulle behöva köpa märkpännor utav något slag också, tips? Ska man sy, styrka eller skriva? Allt bör vara klart till måndag också. Eller åtminstonde regnsetten osv :)






Kommentarer
Postat av: Michaela

gud vilken fin bild på lilleman :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback