Negativa vibbar.

Jag vet verkligen inte hur jag ska uttrycka mig gällande honom. Jag vill bara skrika till hela världen hur sjukt i huvudet och VIDRIG han är. Hjärta, ja något sådant kan inte existera innom honom.

Messa N idag - du har post hos mig. Fick bara ett kort svar "spara dem, jag hämtar de senare i veckan".

Orden har trängt in och ekat hela dagen. Tänkte han inte ens tanken på att fråga hur Lukas mår? Om han har blivit stor, om några framsteg?

Nej han är bara .. ja han är ingenting. Han är omänsklig.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ruby,milo och magen

han är riktigt omänsklig

Postat av: hallonmamma

Usch.. Han kommer ångra sig i framtiden. Jävla as..

2010-08-30 @ 08:06:10
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback