Sjukstuga

And breath out. Gjorde rekord snabb visit i tvättis nyss. Fyra min tog allt som allt.. dvs springa ner tre "snurr" trappor tänk alltså 6 "vanliga" trappor. Gå några meter förbi källaren, lägga in tvätt och sånt samt springa tillbaka fast då upp.

Nämligen så att Lukas blivit sjuk och slocknat på soffan. Han vaknade till och fick ett blöjbyte ett tiotal minuter innan jag sprang ned men han sover så sött fortfarande. Dock utan blöjja lite vågat ;) haha

Igår fick jag det sista jag behövde innan dagiset :) Mamma var snäll å köpte regnsettet från didriksson till Lilleman! Har ju enbart deras fodrade men det känns NÅGOT varmt nu =P haha Men blev ett till grönt i af =) Älskar den gröna färgen!


Funderar på att klicka hem overallen också. Men det får bli först då jag ser hur mycket jag får från jobbet. Jobbade knappt något alls i Juli så de kommer väl att ta emot lite. Men å andra sidan hade jag en underbar månad med min plutt =)

Nu ska jag ner till affären snart. Måste väcka pluttis också.. stackarn! Men vi måste ha välling nämligen. S kommer nog också snart .. han började jobba 11 så snart bör han väl sluta i af?





Kommentarer
Postat av: ruby o milko

likadant som milo:D riktiga snyggingar:D o ditt hem är mkt finare än mitt. haha.

Hur mår du då? leka snart?

2010-08-10 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback