Sjukstugan snart friskus ;)

Å jag skrev något igårkväll men huvudet dunkade i takt till tangenterna så tror de hamnade i utkast i ren förvirring haha! Dyster? Jo tack.. men men köpte berocca, mirakel otrivin nässpray samt allergitabs så nu håller jag tummarna :)

Lukas mår däremot mycket bättre. Eller vågar väl rent utsagt säga att han är frisk :) Enbart lös i magen men han har ju levt på majsvälling i två veckor så vem kan dömma de lixom? Det blir inskolning på onsdag och klagar de på att jag inte kan prata så kan jag mer än gärna sitta i karantän, A K A kafferummet =P

Men innan de här inlägget slumras bort så bör jag sluta skriva typ haha! God natt från oss =) Imorgon ska vi förresten till BVC för väga samt mäta. Sprutan tror jag vi hoppar? Eller? hmm vågat precis innan inskolningen känner jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback