23 December

Och jag borde visserligen stanna hemma, slå in resten utav alla paket, snöra de kanske? Eventuellt klä någon gran, baka lite etc

Men nu ska vi istället ut och äta på restaurang Roxy. Aldrig varit där men enligt T är det bra så jag får väl hoppas på att han kan! haha

Blir en ganska hektisk dag då den startade med att jag försov mig och vaknade 06.15. Kul super kul! Bara dra sig ur sängen direkt för att trixa ihop allt imorse, kom iväg och var på jobbet några minuter över 8.

Dagen fortsätter med att T ska hämta mig från jobbet så åker vi till dagis, hämtar plutten och fortsätter hem till mig där vi nu måste hämta alla julklappar. Jag måste alltså med turbofart slå in de 2 sista samt plocka ihop sovkläder, julkläder och annat slappt ombyte då vi ska till mamma under julhelgen.

När vi väl kommer till mamma så ska jag hjälpa henne med lite små städning och om-möblering för att sedan fixa mig och åka iväg för att äta ute tillsammans med T.

Det blir nog bra, tillslut hoppas jag haha! Lite stress och ingenting att ta på mig bara men ja vi trixar. Får i af tillbringa kvällen med finaste Thomas så det blir bra tillslut ändå :)

Imorgon är det jul! Är överspänd på att se hur lukas hanterar gran och paket detta år. Förra året var det inte ens intressant!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback