Gott nytt år!

Sista dagen på 2010 nu. Känns himla bra faktiskt trots att detta år varit helt ok. Ja ångrar som vanligt ingenting utan har mer lärt mig vad som betyder något och vad jag vill ha ut av livet mer eller mindre :) Den senaste månaden har vi som ni vet träffat Thomas vilket är helt underbart. Han och Lukas träffades faktiskt för första gången för något år sedan. Nu när de sågs igen fick Thomas en kram från Lukas :P det är nog inte så att Lukas minns honom men jag tror han gillar honom lika mycket som jag dock :D Skriver från paddan så det blir ett helt bildlöst inlägg, men vi klarar oss inte sant? Lukas är sjuk stackarn.. Börjar dock att bli mycket bättre så vi får se om vi kan ta oss iväg någonstans idag iaf :) skulle åkt till ruby men eftersom att hon har en ny kläckt så ja. Ni fattar ;) För tillfället så tar vi det lugnt och tvättar lite. Ska väl ner i tvättis om tio igen :) Önskar er alla ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback