Min älskade son!

Känns som om jag enbart jobbar nu för tiden! Men "ändå" är det bara 8-16.45 varje vardag..

Det går bra i af =) Börjar komma in ordentligt i arbetet! Har superfina kollegor och chefer. Lukas trivs som vanligt på dagis och har bara varit hemma på sistonde för lite hosta men sjukare än så slapp han bli =)

I helgen var vi lite hos mamma och vi besökte även Ruby och Milo igen =) Blev spring i benen på barnen, vi inveg Rubys syskonvagn som ska börja användas nu när som helst (hon gör kejsarsnitt IDAG) jag är dundernervös hah! Vi vuxna byggde även ett superfint pepparkakshus.

Denna helg så bär äventyr av till ULLARED. Så taggad. Ska bli jätte roligt och jag hoppas att det motsvarar mina förväntningar som jag har byggt upp.

Det blir även lite pulkamys på söndagen om kroppen tillåter och Lukas vill säga =) Han ska dock inte med till Ullared men mamma bad mig starkt att ta med pulkan på fredagkväll så att de kan åka på Lördagen.

Blir nog en toppenhelg! Snart är det jul också guud så mysigt.

Nej nu äre lunch snart lite jobb innan skulle väl sitta fint antar jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback