En riktig mysdag =)

Klantiga jag har glömt kamerasladden hemma igen! Var nämligen hem en snabbis och skulle hämta lite nya kläder men det viktigaste - godis, myskläder och sladd glömde jag såklart bort.

Var iväg med mamma och skrev under alla körskolepapper nu =) Blir till att planera allting imorgon. Ska bli spännande nu är jag fan taggad! OCH NERVÖS.

Lukas börjar piggna till lite nu också skönt nog :) Lilla kexet då! Jobbigt när ens sötsaker är sjuka! Och klantiga jag bytte vagn då jag var hemma också så nu har jag bara lilla sulkyn här tänkte inte alls på att vi skulle iväg imorgon. Men det löser sig, blir bara lite jobbigare att komma fram!

Men inte så mkt intressant att skriva =) Varit på jakt på present till Milo nu flera dagar utan resultat men hoppas verkligen på att morgondagen bjuder på en annars är jag K Ö R D ! ! ! haha

Natti natt =)






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

hahahahahaha vannars äter milo upp er:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback