hemmadag - igen

Ännu en hel dag spenderandes hemma! Nu är Lukas nästan helt frisk skönt nog :) Även om han är jätte uttråkad utav att  bara vara hemma så känns det bäst. Men imorgon ska vi ut på långpromenix minsann =) Känner att jag borde lära känna öhm huddinge lite? Jag hittar väl sisodär här ändå me tanke på att N bodde här förut och jag nästintill bodde hemma hos honom.

Å jag blir också tokig utav att gå hemma ska ni veta.. det är FÖR mycket tankar i mitt huvud just nu vilket har lett till världens huvudvärk. Jag längtar bara tills allt är klart.. alltså ALLT. Fk godkänner bostadsbidraget, körkortet tas, lägenheten skrivs över på mig, dagisplats säkrad (blivit strul där med..) osv osv.. det är ännu mer men en del saker måste jag verkligen hålla privat för människor snackar allt för mycket.

Men nog om det imorgon är en ny toppen dag! Vi ska först som jag skrev innan ta en långpromenix sedan bär det av till kungens kurva för att inhandla tårtsaker.

Nu bör jag egentligen sova men som alltid sitter man uppe alltförlänge =) Haha natti natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback