Illamående och bildlös!

Jag var aspepp på att blogga .. MEN sen så ville inte batterierna funka i kameran vilket ledde till att jag inte har ngra bilder att relatera inlägget till. Tänkte visa lite presenter han fick förra lördagen samt lite kläder vi köpt nu på sistonde men icke! =P Utöver det så mår jag illa, superilla.. vill bara lägga mig ner och sova bort flera veckor! Men det går inte för på lördag är det riskettan å på måndag är det körning! Sen ska jag ha tid att umgås med min underbara lilla son också =)

Ni anar inte vad vi har myst sen vi kom hem. Igårkväll vart jag så överdröst med pussar å kramar så det fanns inte och nästan lika mkt idag =))) Var även på en liten info träff på ett dagis. Så nu är jag totalt förälskad i det dagiset och har ingen som helst aning om hur jag ska göra.. blir till att ringa placeringsmänniskan på huddinge kommun imorgon och få lite råd tror jag.

Nej vet ni vad jag ska ta mig ett glas cola och hoppas på att det hjälper annars blir det till att sova och hoppas på att man mår bättre imorgon! Har btw tagit en assöt bild på lukas i svartvit ni kamerafolks där ute vet ni om man kan ändra gråskalan på den? För jag har två bilder till som jag vill framkalla i svartvit å vill ha alla tre i samma gråskala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback