Lat? eller bara miljövänlig

Så kommer vi till mina frågor igen. Ganska löjliga men jag kör på ett bättre talesätt "finns inga dumma frågor, bara dumma svar" ;)

Är det enbart jag som inte orkar byta kläder på mitt barn varje dag? Alltså förstå mig inte fel nu! Har han fått smuts på sig så byter jag mer än gärna kläder flera gånger per dag. Hemma kryper han oftast omkring blöjfri enbart klädd i en t-shirt för vissa undantag för vädret osv.

Men är kläderna hela och rena så har jag samma kläder på honom två dagar irad . .





Kommentarer
Postat av: John

Nice blogg! :) jag la till dig på bloglovin nu, du får gärna göra det med mig också om du vill :)

Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma och hundtokig!

Det var en ganska bra fråga tycker jag!



Jag håller med dig, jag byter inte kläder på Saga varjr dag utan gör det mest bara om det blivit fläckar på de hon har på sig. Eller såklart om hon redan haft dem i ett par dagar :)



Jag kallar oss gärna miljövänliga :D

2010-03-02 @ 23:08:41
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback