Liten sjuk - fortfarande..

Jag som trodde liten hade blivit frisk! Men icke var "falsk alarm".. öroninflamation i höger öra! Turligt nog så var det ingenting som skulle smittas över till andra barn (tänkte på kalaset + mini kalas dagen efter) men usch så jag tycker synd om MIN lilla prins! Inatt skrek han och var helt hysterisk i över en timmas tid men efter lite kontakt med vårdguiden så prövade vi alvedon vilket funkade lite och han somnade om.

Efter sex timmars sömn var han fit for lektajm igen :O ringa ändå till vårdcentralen och gick dit med en sprattlandes superglad kille(?) haha men läkaren var super och tog mig verkligen på allvar och kollade både öron, hals och lyssna på lugnorna :) Och om sex veckor ska vi dit för att kolla öronen igen :)

Nu blire duschen sen ska vi till BVC för ettårskontroll och egentligen ettårssprutan men med tanke på att han surplar penicillin så tycker inte jag att det låter som en bra idé! Sen ska vi möta upp Jessipess å leka lite.

Kramisar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback