Orimliga tankar

Jag verkar vara inne i någon knäpp svacka! Tänker alldeles för mycket på "tänk om.." eller "varför gjorde jag så, Varför gjorde du så" ja å etc.. sedan på minnen. Fan va minnen kan suga ibland.. samtidigt som de är jävligt bra i vissa fall..

Det finns saker jag verkligen saknar och en del saker jag inte förstod att jag skulle ta vara på när de väl fanns.

Men jag försöker blicka tillbaka med ett leende i af å glädjas åt just den studen - den som var bra.

Men what the hell! Nu säger vi tummen upp och försöker glädjas åt nuet, inte sant? Fan va jag saknar min pluttis. Han ligger å sussar i mammas säng då jag jobbat. Är jag jätte elak om jag väcker honom och myser lite innan det är dags för mig att sussa? Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback