Presenter

Utav...
  • Mormor fick Lukas en gåbil format som ett flygplan, en dvd samt två filmer
  • Lisette och Nathalie fick Lukas en jättefin tjocktröjja, en keps å ett par skor.
  • Annie och lilla Emil fick Lukas en superfin t-shirt med massa bilar =D
  • Victoria och Maria fick Lukas en gung-zebra ;) en drickmugg och stjärnor till rummet!
  • Farmor, farfar + farbröder fick Lukas 1000kr att shoppa upp!
  • Pappa fick han ett superfint addidas set
  • Tant Pia fick han ett jättefint pussel och en super söt "dra" leksak
  • Kaveh fick Lukas ett par ascoola solbrillor!
  • Hanna fick Lukas en jättefin munkjacka från p.op!!
  • Ninninor å Jessipess fick han en leksak man kan trumma på och dra efter sig, superfin!
Tror det var allt? Om jag glömt något säg till! =) Utav mig ska ha få ett kök när jag väl bestämt mig för vilket! Men tror att det får bli ett jättefint i trä som är målat i blått, ovanligt nog ;) haha

Men TACK TACK TACK för presenterna gott folk :) superduperfina! Ska försöka få till lite foton på dem sen, lite svårt att förklara en del =) hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback