Sjukstuga - IGEN(!)

Började dagen med att rusa iväg till mammas bil och hämta Lukas bilbarnstol. Efter det så gick jag å la mig med pluttis igen!

Halv tio vaknade vi efter nattens kräkningar samt hostande skönt för liten att han lyckades sova lite åtminstonde. Men sen har dagen varit helt upp och ned.. han har kräkts massor och jag har torkat upp, tvättat mattor etc. Nu sover han sedan en halvtimma tillbaka. Har även pratat med vårdguiden efter att han inte fick i sig något alls. Så nu ska jag iväg å köpa majsvälling och väskeersättning :)

Han har i af gjort både 1 å 2 idag så vi hoppas på att han fortsätter på samma bana och får i sig lite i taget :)

Så synd att han är sjuk IGEN tre om inte fyra veckor nu? Först förkyld sen öroninflammation å så nu magsjuk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback