Skidor är kul, eller?

Jääkla mamma! Jag kollar på skidorna, jag följer skidorna? Eller okej jag kollar inte upp när det ska gå men den biten står ju mamma för. Dock började jag fråga idag "men när kör damerna" etc.. Men det är kul faktiskt! Bara att jag blir så jävla nervös när det är sådär super spännande! Som då herrarna körde iförrgår ni vet när dem blockerade så han olsson eller va han hette kunde köra på å sen kör Marcus - snygga människa förbi alltihopa å tar hem guldet? Jävla spänning å MÅSTE han vara så läcker?

Jaja kul är det i af =) å namnen kan jag typ. Bättre på damernas sida å Marcus Hellner glömmer jag såklart aldrig ;) hihi

Annan uppdatering körskolan? Gick super typ! Hittar dragläget i alla lägen nu å krypkörningen kirrade vi idag också så nu slipper jag öva på det mer, snälla? Växla gör jag superbra nu tyckte han å svängarna är mycket bättre! Men det är en bit kvar men fortfarande 12 mars är min sista lektion? På måndag är det 1 mars sen är det ja knappt någon tid kvar alls, sjukt!


Lukas mår sådär! Lite mindre kräkningar såhär på kvällen men då fick han också lite vätskeersättning plus att jag fick i honom 200ml majsvälling :) Hoppas på en sovande natt! Jag ska joina honom snart för är helt färdig efter denna dag. bära bära bära men det gör jag gärna för min sjuka kille! Det känns i mammahjärtat att se honom kräkas på de sättet, USCH!









Kommentarer
Postat av: Jessica

men gumman... HELLNER ÄR JU SKIIITFUL :|

2010-02-25 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback