Allt om ingenting

Jag borde egentligen sova för länge längesen.. men som vanligt hamnar jag vid datorn och som vanligt hittar jag alltid ngn att ha ett intressant samtal med! Denna gång vare en gammal killkompis..

Hur som helst helgen var seg. Lite för seg kanske? Lukas fick inte komma ut i friska luften mer än till bilen, från bilen till ikea osv osv men imorgon blir det Tuben och lek med andra barn!

Föresten någon som vet ifall man får ha barn på dagis typ 1 eller 2 dagar i veckan då man är föräldraledig. Alltså om jag skulle korta ner med dagar? Känner att Lukas behöver träffa barn flera dagar i veckan. Han verkligen skiner upp då han får syn på andra barn.

Å just det 4300kr får jag för jobbet för mina 5 arbetspass :) Kändes bra måste jag erkänna! Dock var det med fel timlön så det saknas 5-600 minus skatt. Lite kul då jag ringde chefen "öhm jag har fel timlön.." "alltså han är så jävla dum den dära jag har skrivit både vilken timlön du ska ha men om inte de räckte så har han ju fan ditt personnummer?.. aja ringer honom på måndag".

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela - ungmamma till nova

sv; alla hundar kan få "problem" med hjärnan. titta bara på det populära rasen golden retriver som är sönderavlade. jag tror inte det bara är "pitbulls" som får hjärnproblem..vad du nu menar med det.

Postat av: Therese Mamma till Liam

hej Anonym ;)



du skrämde mej i natt :P

2010-01-25 @ 13:38:17
URL: http://tesselita.blogg.se/
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej älsko!!

Duktig du är som jobbar och allt, så stolt över dig. Du är en toppen mamma ju, heja Melle!

Saknar er massor och snart blir lillen 1 jisses vad tiden går fort..



Fina bilder på honom älskar den som är i några inlägg under. Han är så fotogenisk så !! :)



Älskar er massa, saknar er .. KÄRLEK

2010-01-25 @ 21:52:54
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

EMELIE! Jag har hittat den perfekta soffan som fan nästan är gratis :D:D:D

http://www.moblera-hemma.se/1/sv/soffor-divaner/stockholm-rymlig-divansoffa-i-tyg.php

2010-01-25 @ 22:34:17
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej vännen,



Så vitt jag vet så får man ha barnen på dagis 15h/veckan om man är arbetssökande annars är det om man studerar eller jobbar som man får ha...



Men kolla upp, det kanske skiljer från dagis till dagis?! Men tror inte man får ta ut fp de dagar barnet är på dagis iaf!



Kram!

2010-01-26 @ 10:25:57
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback