Andys i bildform


Lukas tand - ser ni? Nere i mitten (lite åt vänster för att vara korrekt!)


Lukas och Söt-Chloe!


Bollar och Milo ;)


Haha ÄLSKAR lukas min - Där är han tok lik sin morbror!


Var det ett BARN jag skaffat mig eller hund? Äter på fötter, älskar toaletter, ut med tungan ja kan fortsätta i evigheter..


Denna bild följer mig till döden ska ni veta ;) Om 20 år kan jag ändå blicka tillbaka och tänka "tänk om jag inte ätit alla dessa bakelser varje dag ja då KANSKE man hade varit lite fit.."


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

hahaha ja känner mig stolt över emeliebilden;)

haha ja du vet..både jag och andreas är så små och smala så vi får plats på pulkan;)

SKOJA!

Nej men vi stod på knäna på själva sidorna av pulkan..:)

Åka bulka någon dag:)?

Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Ååh så fina bilder! Jag måste nog besöka Andy´s nästa gång jag åker över till stockholm och hälsar på mamma :)

2010-01-14 @ 13:11:22
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback