Det är tur att min son lyser upp min värld!

Jag har haft en jättebra dag idag tills nu... FK ringde jag förstår verkligen inte HUR dem orkar? Tanten tänkte "bara" medela om att beslutet kommer att ta lång tid för att? HON INTE KAN SKÖTA SITT JOBB! åå blir så trött sa verkligen rakt ut, så bara för att du segat å typ druckit kaffe på arbetstid istället för att ARBETA så tar mitt ärende många fler månader än EN månad som det står på hemsidan? Nja.. fick jag som svar. Hon hade tydligen inte börjat kolla ärendet förän i veckan vilket jag även där till la att det inte var mitt problem då jag skickade in ansökan i tid!

Blir så trött. Men bad henne ha "en så jävla bra kväll men sina jävla pengar som alltid kommer till henne rätt tider". Just nu har jag sån lust att lägga mina studieplaner åt sidan och ta tag i jobbet istället. Men nej fan dem ska inte få rätt. Dem ska inte ta ifrån mig en dröm bara för att dem är sega. Istället mailade jag in ett klagomål. Nu är jag trött, nu får det faktiskt vara nog. Funderar även på att besöka socialen här och kolla om de kanske kan göra samtal dit och få det påskyndat? Dem är så mån om sina pengar så det tycker jag att dem kan göra för mig då =) För jag är faktiskt helpank nu!

Men nog om tråkigheter eller nej i ofs tänkte jag berätta att Lukas blivit sjuk också. Han snorar lite ingen feber eller så men han är lite hängig :) Sover nu igen hoppas på ett par timmar så hinner man göra mat och städa lite innan det är dags att vakna igen!

Nej städa vare.. Lukas tycker att reklam och annan post är väldigt intressant trots att jag faktiskt vände upp och ned på hela hans korg med mindre leksaker i vilket är lika med mycket mer att städa.. Bra emelie, BRA =P

Och snart kommer Adam också på middag det ska bli kul! Då blir jag lite glad igen. Eller jag är redan glad igen orkar inte tjura utöver dessa patetiska människor alltförlänge men ni förstår vad jag menar!






Kommentarer
Postat av: Daniel

Hade han varit vaken hade han nog tackat :) Tiden flyger som sagt fram och det är inte länge till Lukas också blir 1 ;)

Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Ja men eller hur! Tjejer som inte kan acceptera att deras killar har barn som ska gå i första hand ska hitta någon utan barn istället för att få pappans och barnets relation sämre. Thats it!



Jag förstår det inte heller, man får ju ändå några känslor för barnet som ligger i magen. Och att gå igenom en förlosning och sånt, hur kan man inte vilja se det lilla miraklet efter då?

2010-01-29 @ 22:41:43
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback