Det kommer bli bra

Mysdag i Farsta C m. Ruby, Milo och Ninninor idag =) Tuben var stängt insåg vi då vi väl var framme men inte hängde vi läpp över det ;) eller okej kanske lite.. hade t o m varit duktig och fixat mat åt både mig och Lukas samt tagit med juice =) Men snälla Ruby bjussa på burger king istället ;) Vilket jag aldrig kan få nog utav MUMS!

Sjukt nog blev jag sugen igen..

I af så har natten varit minst sagt knäpp! Jag var super trött redan vid 11 då Lukas äntligen däckat, skulle bara kolla mailen och lite. Sen sökte jag dagmamma här i huddinge för att sedan övergå till jobbsökande. Hittade ett helt perfekt vill vill vill VILL ha! Det är kontors assistans i af :)

Efter det så pratade jag med en gammal gammal vän! Helt sinnes har nog inte pratat på fem år? Eller om det var fyra.. hur som helst var det riktigt kul att höra ifrån honom =)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie - mamma till Emil

Jag följer jätte gärna med :D Om det är öppet, haha ;) Vi kan ju höras under veckan :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback