Ett hus önskas

Dead girl .. öhm ja ligger å SLÖAR totalt! Mamma är här så hon fick i uppdrag att natta lilleman. Skönt med lite vila för min del ;) hihi

Vi har varit ute på Djurö hela dagen och besökt
Adam =) Gud så fina hus dem byggt! Nu var jag aldrig inne i stora huset dock men skulle tippa på att det är ännu finare ;) Jag är ju en riktig sucker för vita enplansvillor så..

Det var i af jättetrevligt som alltid =) Lukas var trött dock så fick bli en promenix så han somnade. Hör och häpna JAG gick på isen! Men fick det bevisat att bilar kört där så jag lugna mig då!

Väl hemma kom mamma straxt efter vi gick och handla lite mat etc då jag fortfarande inte varit iväg och storhandlat men jag är fanimig inte bra på det heller.. men får väl lära mig någongång (A)


Fick skjuts hem (tar annars knappt två timmar ut dit) Lukas satt duktigt åtminstonde tio min i bilen!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback