Idag fick Lukas leka lite :)

Idag är jag  s u u u p e r d u p e r  t r ö t t !  Det blev dock sovmorgon till klockan tio skönt nog. Somnade inte förns fyra inatt, jag som var så trött? Anyway upp och iväg till tuben där vi träffade Annie och lilla Emil för första gången =) Var supertrevligt å så söt han var.

Efter Tuben åkte vi hem och käka lite krubb! Tänkte hålla Lukas vaken till nio (vaknade 16 på dagen efter två timmars sömn) och den lilla fisen kom i säng runt halv TOLV. Gisses men men man väljer ju sina kamper och nu då vi inte behöver passa någon tid imorgonbitti kan han likagärna sova när han vill =) Det kommer ändå perioder, tänder och en massa annat som stör deras sömn nu så rutiner tror jag sisodär på..

Hur som helst klockan ett imorgon kommer Lukas farmor hit så ska vi åka hem till dem :) Det ska bli kul var så längesen nu! Lukas farbröder fyller år imorgon också!

Men likabra att sluta skriva där vet knappt vad jag heter känns det som nu haha!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Jag gillar inte att det är så små hjul på Icandy och priset känns onödigt när Adam ändå helst går haha :) Då vill jag bara ha en jag inte behöver vara rädd om man man flyger osv tänkte jag haha & graco kostar 2500 ny så det känns rätt rimligt :p



Ja det gör han & hans hund så Adam är överlycklig haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback