Jobbigt läge

Å så jag längtar. Kan inte vänta och vill inte vänta :) För att bortse helt från ämnet så fyller snart Lukas år! I samband med födelsedagen ska jag tala lite barnvakt planer med N å hans mamma för körkortet är det inte bar jag som längtar efter utan körkortet längtar även efter mig så de så!

När jag är ikapp med hela min ekonomin (tack snälla mamma) och bostadsbidraget är klart så väntar även en liten liten mini resa. Helt barnfri! Helst skulle jag åkt över en natt men eftersom att party står på schemat bör jag vila dagen efter så att jag kan köra hem också. Här kommer det igen - J A G  S K A  K Ö R A vilket leder till körkortsfrågan, igen.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Ah okej.. Då måste jag blanda ihop den med nåt annat ställe :P Jag har faktiskt bott i Huddinge kommun, fast i Flemingsberg ett tag. Nu bor jag på norra sidan :)



Mysigt det låter med en minisemester, och barnfritt dessutom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback