Kvällsmys

slänger in ett litet inlägg innan jag slocknar här på soffan =) Ligger hemma hos mig, oss - mitt internet kom idag!=) Dem senaste dagarna har vi haft ganska fullt upp! Helgen bjöd på mys sedan en helvettes jobb-natt. Det var hemskt att jobba kan jag berätta :) Men alla dagar kan inte vara tipp-topp!

Söndagen blev till att sova länge sen åkte vi hem igen. Hade spenderat natten hos mamma då jag jobbade =) Under kvällen så kom en vän över vilket alltid uppskattas! Jag har väl sagt att jag är riktigt sällskapssjuk?

Idag var vi iväg en sväng till Farsta först :) Matilda fick en iphone AVIS! (A) Sedan åkte vi till mamma hämta mitt bredband å så hem igen varpå vi mötte upp en kompis igen. Tokmys :)

Nu kollar jag på Law and order och kommer sova riktigt bra efter det. Är super trött ska ni veta =) Även fast jag fick ashärlig sovmorgon imorse!

Imorgon är det mammaträff på Andys i sickla! Ska bli riktigt kul =)

Kramisar!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Dom är från "stora"barn avdelningen på Kaphal, Adam börjar närma sig 86 i storlek nu hihi :) Fast jag får nog vika upp dom ett tag till i alla fall..

Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Vilken söt son du har :)

2010-01-12 @ 09:07:32
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Ja men eller hur! Jag har anmält dom idag. Jag accepterar inte vad som helst!

Men HERREGUD! Fyfan den soc-personen borde skjutas!!! HUR kan man säga åt en person som blir sexuellt utnyttjad att den måste bo hemma, det är ju för fan helt jävla sjukt!! Hoppas att hon anmälde soc och den som utnyttjade henne!



Vilka jävla idioter det finns alltså!

2010-01-12 @ 10:16:26
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback