Längtar längtar längtar!(!!!!!)

Åå har hittat P E R F E K T A körkortsutbildningen nu! Tack lissus för tipset ;) Ligger i Farsta i af! Så imorgon ska jag ringa soc så förhoppningvis hjälper dem mig med att tjata på försäkringskassan sen gott folk så fort jag fått alla papper klara därifrån så blir det farsta å boka! Utbildningen tar fem (hoppas jag) dagar beroende på körvana. Men jag borde klara femdagars programmet dem kräver bara "viss bilvana" så!

Så ska jag flörta med grannen också om barnpassning :) Inte säkert hon kan alla dagar men ngra hoppas jag på haha.

Nu är jag glad igen =) Varit en liten upp och ner dag me tanke på Lukas sjuk å lite annat också. Imorgon ska vi först och främst få skjuts hem utav mamma :) Blev kvar här inatt igen p.g.a lathet (A) Men jag avskyr verkligen att åka buss får nästintill ångest!

Efter det så ska jag göra ett par telefonsamtal samt försöka ta mig till Farsta för att köpa nya häftstift.. Köpte fel fast jag skyller på ninni =P haha! Hon sa 6 mm men fanns tydligen olika TYPER också hallå? as knäppt men men inte så mkt att göra åt! Kan lägga undan mina och köpa en häftpistol till dem sen också istället =)

Annars i veckan har vi inget planerat, nästan. Lukas ska bli frisk då han fyller på lördag! Tårtor ska bakas samt pajer. Mums =D

Kommentarer
Postat av: Therese Mamma till Liam

kan man verkligen få soc att tjata på försäkringskassan? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback