Leklandet "Andys"

Idag har vi varit på leklandet Andys i sickla tillsammans med andra mammor =) Men vi var väldigt många och då är det ju himla lätt att man grupperar sig vilket också hände idag! MEN jag hade det åtminstonde super trevligt med Nicole + Chloe, Ruby + Milo samt Monica som jag inte träffat sen innan =)

Lukas gillade leklandet dundermycket och nu innan han fyller ett så är han välkommen helt gratis ;) Efter det så kostar det 110kr. Men det finns ju också ett större i högdalen som både är billigare samt mycket närmare för oss =P

Hur som helst efter Sickla åkte jag hem till mamma sen till Jessipess lämna Lukas för att sedan åka hela vägen till Tumba och hämta köksbord! Stolarna fick inte plast så iväg till huddinge och tillbaka till tumba sen till huddinge igen sen hem till Pess och hämta liten! Gaah höll på att bli tokig!

Väl hemma runt halv tio tyckte Lukas att det var lekdags. Mamma var med över också på middag samt ihopsättning utav bord. Hon sover även kvar här inatt på min bäddsoffa =))

Skönt med sällis!

Nu ska jag snart lägga mig och sussa :) Imorgon ska vi till Nacka igen för att sedan åka vidare ut på Djurö och hälsa på Adam =)) Dem har köpt tomt och nu byggt dit ett hus så ska bli kul att se faktiskt!

Natti natti

 


Kommentarer
Postat av: Monica o baby Felice

Tack du för idag ,super mysigt !!! krama lil killen från mig !

Postat av: Emelie, Elliotts mamma

verkar som ni haft en superdag! kramis

2010-01-13 @ 07:58:52
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

ååå tack så mycket :D

Ja det ska bli mysigt att ha en liten bebis igen. men vad fort man glömmer allt :O

2010-01-13 @ 08:39:36
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback