Tok- Maxxen!

Barn och deras knepiga fantasier haha! Här kommer en konverstation jag och lilla max på fyra år hade då vi var påväg hem från Ikea.

Max kommer och sätter sig i mitt knä varpå hans mamma lägger huvudet på sne och låtsas sova.
Jag - Max nu sover mamma
Max - Mmm.. då får jag bära hem henne sen
Jag - Jaha vad snäll du är då som bär mamma! Och stark
Max - Japp! Men sen kommer polisen och tar mig
Jag - Men Max varför skulle polisen ta dig då du bara är snäll och hjälper mamma hem?
Max - För att jag har kastat mamma!
Jag - Haha men max varför ska du kasta mamma?
Max - För att hon är galen!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahha ja de är min son de, helt galen!



2010-01-06 @ 01:05:41
Postat av: Manilla, älskar min Liam

hahahah sicken söt liten kille :D

barn e roliga dom !

Postat av: Jenny

Haha ja barn är underbara :)

2010-01-07 @ 22:20:02
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback