Uppdatering lite här o var

Har nu uppdaterat Lukas växer med lite bvc info samt tänder! Gjorde en egen kolumn med tänder istället då jag vill följa alla de tänder jag kan!

Idag har vi inte gjort något alls :) Jag fick upp hatthyllan dock utan krokar då det var fel skruvar.. SUCK på ikea personal som inte kan något. Men men nu har jag skruvar så att det räcker och blir över ;)

Vi har även varit iväg och handlat mat :) Men måste ner igen för att köpa juice orkade verkligne inte bära det också med alla frysvaror samt bubbelvatten.

Lite godis kanske slinker ned också ;) haha

Får se om jag får sällis ikväll :) Tror inte det dock.. däremot kanske mamma skulle titta förbi då hon skulle ut och äta med jobbet och jag bor närmare. Vi får se helt enkelt =)

Vad har ni gjort idag? Imorgon är det helg :) Jag ska eventuellt på bio med N blir till att se snabba cash!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie - mamma till Emil

Jag men det är ungefär samma här :) Hur lång tid tar det för dig till Farsta då? :)

Postat av: Annie - mamma till Emil

Samma här :) Ska vi ses utanför tunnelbane stationen ca 11.30 då? :)

2010-01-21 @ 21:18:10
URL: http://annieviktoria.blogg.se/
Postat av: Annie - mamma till Emil

Samma här :) Ska vi ses utanför tunnelbane stationen ca 11.30 då? :)

2010-01-21 @ 21:18:48
URL: http://annieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback