Bäst bäst bäst

Det händer lite för mycket för att jag själv ens ska hinna med. Foton ligger på datorn men helt osorterade och OM jag inte får sovsällis inatt så lovar jag att kirra de ;) hihi

Senaste dagarna har vi solat, badat, umgåtts med underbara människor och bara varit :) Idag var jag dock iväg på lite ärenden så Lukas fick vara en sväng hos Hanna sedan Victoria (mamis vän) för att jag inte skulle behöva stressa totalt ;)

Är själv @ Mami´s place nu funderar på att börja röra mig hemmåt så kanske man hinner städa när man är helt solo? Eller nja Lukas är ju rädd för dammsugaren.





Kommentarer
Postat av: Aless

Ni är underbara också=) väntar på picsen från stranden då våra söner var i poolen och hade mysigt =)

2010-07-05 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback